9 būdai, kaip paruošti imuninę sistemą besikeičiantiems orams

Taip norisi džiaugtis šiuo metų laiku, tačiau neapsigaukite.

Pavasariui atėjus, iš spintos man visada norisi trauktis ryškiaspalvius plonus paltukus, lengvas palaidines, norisi rytinę kavą gerti lauke… Tačiau pavasariniai orai yra labai apgaulingi ir visi patiriame didelę riziką peršalti, todėl ankstyvą pavasarį aš dažnai vaikštau varvančia nosimi, kosčiu.

Tai reiškia, kad kūnas patiria aplinkos temperatūros šuolius, o tai gali padidinti peršalimo tikimybę, mano kūnas – ne išimtis. 

Du jaunesnio amžiaus vaikus, žinoma, rengiu šiltai, saugau nuo peršalimo, grūdinu juos – kaskart po maudynių vonioje, nupilnu vėsesniu vandeniu. Tačiau man ir mano vyresnėliai – peršalimas yra nuolatinis nepageidaujamas “svečias” ankstyvą pavasarį.

Kadangi slogos bei gerklės peršalimas gerokai išvargino, pradėjome itin domėtis imuniteto stiprinimu – konsultavausi su šeimos gydytoju, su vyresnėle dukra skaitėme įvairius mokslinius straipsnius, knygas – sukaupėme nemažą žinių bagažą.

Taigi, su dukra pateikiame devynis paprastus būdus, kaip sustiprinti imuninę sistemą:

  1. Leiskite laiką lauke, ypač – saulėtą dieną

Praleiskite kuo daugiau laiko lauke! Tyrimai parodė, kad vitaminas D vaidina svarbų vaidmenį išlaikant stiprią jūsų organizmo gynybos sistemą.

Reikalingas vitamino D kiekis priklauso nuo žmogaus amžiaus. Dauguma žmonių reikiamą kiekį gauna iš saulės spindulių, tačiau kai kuriems gali prireikti ir kitų šaltinių. Papildomu D vitaminu galite apsirūpinti vartodami D vitaminą kaip maisto papildą bei su maistu.

  1. Sumažinkite vartojamą cukrų

Ar žinojote, kad rafinuoti cukrūs neigiamai veikia organizmo gynybines funkcijas? Cukrūs padidina uždegimų tikimybę mūsų organizme bei pažeidžia ląsteles, o tai sukelia riziką sunaikinti imuninę sistemą. Valgykite daugiau maisto produktų su natūraliu cukrumi, kuris yra subalansuotas maistinėmis medžiagomis, vitaminais ir mineralais.

  1. Atkreipkite dėmesį į mitybą

Norint, kad imuninė sistema veiktų tinkamai, ją reikia tinkamai “maitinti”. Pašalinus rafinuotus, perdirbtus produktus iš savo valgiaraščio ir pakeitus juos maistingais bei natūraliais, imuninė sistema “pasipildys degalų”, reikalingų tinkamai funkcionuoti.

"iBrayn produkcija maloniai nustebino, rezultatai pasijautė jau po pirmo mėnesio, rekomenduoju išbandyti!"

– Laurita N.

    1. Reguliariai mankštinkitės

    Reguliariai sportuodami pagerinsite širdies ir kraujagyslių veiklą, sumažinsite kraujospūdį, išlaikysite norimą svorį ir sustiprinsite imuninę sistemą. Pasak Harvardo sveikatos leidinių, reguliarus sporto režimas gali būti tiesiogiai susijęs su stipria imunine sistema, nes tai skatina ląstelių cirkuliaciją.

    1. Raskite būdų, kaip sumažinti stresą

    Stresas daro įtaką tiek psichinei, tiek fizinei sveikatai. Mokslininkai nustatė, kad patyrusiems stresą studentams imunitetas yra susilpnėjęs, jie turi mažiau gynybinių ląstelių, kovojančių su virusinėmis infekcijomis.

    1. Tinkamai pailsėkite

    Negaudamas pakankamai miego, jūsų kūnas neturi galimybės atsigauti po dienos ir “pasikrauti” energijos kitai. Tai gali susilpninti imuninę sistemą ir galiausiai padidinti šansą peršalti, keičiantis metų laikams. Kad būtumėt gerai pailsėję, rekomenduojama miegoti 7-8 valandas per parą.

    1. Vartokite pakankamai vandens

    Tai – gyvybiškai svarbu. Vanduo po organizmą išnešioja svarbius vitaminus ir maistines medžiagas, kurių reikia jūsų kūnui. Paprastai turėtumėte išgerti bent aštuonias stiklines vandens per dieną, tačiau tai taip pat priklauso nuo jūsų organizmo, kūno masės bei amžiaus.

    1. Apsvarstykite galimybę atsisakyti žalingų įpročių

    Yra priežastis, dėl kurios jie vadinami „žalingais įpročiais“. Pavyzdžiui, rūkymas ir alkoholis kenkia imuninei sistemai. Degutas ir kitos cheminės medžiagos, esančios cigarečių dūmuose, gadina organizmo gynybinę sistemą, padidina tikimybę susirgti įvairiomis ligomis. Alkoholis – grėsmė visam organizmui.

    1. Vartokite reikalingus maisto papildus ir vitaminus

    Organizmas ne visada reikalingą kiekį vitaminų gauna su maistu ar iš aplinkos. Reikia papildomai vartoti tam tikrus maisto papildus ar vitaminus. Imuniteto stiprinimui, puikiai tinka „ibrayn“ vitaminai “Stipriam imunitetui”. Juos sudaro elementai, kurie yra BŪTINI norint turėti stiprią imuninę sistemą – vitaminai A, B6, B12, C, E bei cinkas ir niacinas. Ir viskas vienoje guminukų pavidalo vitaminų pakuotėje!

Paskubėkite – šių vitaminų kiekis ribotas. Juos galite užsisakyti mūsų el. parduotuvėje. Pirkimo procesas yra greitas ir paprastas, o vitaminai atkeliauja per 1-2 d.d. . Tiesiog paeikite kiek žemiau, kur rasite daugiau informacijos apie produkciją ir jai taikomas nuolaidas (galite tikėtis iki 31% nuolaidos).

C2-min

Imuninės sistemos stiprinimo rinkinys

Perkant 1 – 22.95 19.45

Perkant 3 – 22.95 17.95

Perkant 4 – 22.95 16.95

Perkant 5 – 22.95 15.95

PAPILDOMAI: Nemokamas ir greitas pristatymas

Rinkinys - Šeimai

€68.85 €55.08

(4.9/5) 105 Atsiliepimai
5/5

PRENUMERATA

Prenumeruokite iBrayn naujienlaiškį ir gaukite pranešimus apie naujausius Blog’us, Podcast’us, produkcijos naujienas, akcijas…

Jūsų asmens duomenys bus naudojami siekiant pateikti naujienlaiškius į jūsų el. paštą. Bet kuriuo metu galite atsisakyti naujienlaiškių paslaugos, kurią užsiprenumeravote. Norėdami gauti daugiau informacijos, skaitykite mūsų privatumo politiką.

Prisijungti prie diskusijos

Į VIRŠŲ

Norimų sąrašas

Prisijungti

Slaptažodžio grąžinimas

Pamiršote slaptažodį? Įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą. El. paštu gausite nuorodą, kaip sukurti naują slaptažodį.

Krepšelis (0)

Pridėta prie norimų sąrašo